نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2353
-
الف
+

بازگشت بازیگر سریال «نوار زرد» به سینما با فلم «بی مادر»

«امیر آقایی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران به عنوان نخستین بازیگر فلم سینمایی «بی مادر» معرفی شد.

به گزارش آی فیلم 2، «امیر آقایی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های  «بی گناهان»، « آسمان من»، «نوار زرد» و «ارمغان تاریکی»  مشاهده کردند، به عنوان نخستین بازیگر فلم سینمایی «بی مادر» معرفی شد.

همزمان با صدور مجوز ساخت و شروع پیش تولید فلم سینمایی «بی مادر» به کارگردانی «سید مرتضی فاطمی» و تهیه‌کنندگی مشترک «محمدرضا مصباح» و «علی اوجی»، امیر آقایی به عنوان نخستین بازیگر این پروژه معرفی شد. 

«امیر آقایی» زاده ١٠  اسد(مرداد) ۱۳۵۴ در ارومیه فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است و از سال ۱۳۷۴ خورشیدی کار بازیگری را به صورت جدی و حرفوی شروع کرد.

آقایی کار خود را از تیاتر آغار کرد و اولین کار وی در این عرصه تحت نام «آنسوی آینه» را در کنار استاد خود بانو «آزیتا حاجیان» اجرا کرده است.

اولین سابقه بازیگری وی در سینما با بازی در فلم «ارتفاع پست» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی کیا»  در سال 80 اتفاق افتاد و اولین سریال تلویزیونی اش «خاک سرخ» بود که سال 81 نشر گردید.

این هنرمند ایرانی طی سال های 84 تا 96 در سریال های «اولین شب آرامش»، «بی گناهان»، «عبور از پاییز»، « ارمغان تاریکی»، «راستش را بگو »، «سرزمین کهن»، « یادآوری»، « آسمان من»، «چرخ و فلک»و «نوار زرد»  ایفای نقش کرده است.

«آقازاده» از جدیدترین سریال هایی می باشد که آقای امیر آقایی در آن به عنوان بازیگر اصلی حضور داشته است؛ وی با ایفای نقش «نیما بحری» در این سریال توانست توجه منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند.

امیراقایی همچنین در فلم های «راه طی شده» و «روز برمی آید»، «زن دوم»، «سعادت آباد»، «هیس! دخترها فریاد نمی زنند»، «کوچه بی نام»، «۳۶۰ درجه»، «شیفت شب »، «بادیگارد»، «بدون تاریخ بدون امضا»، «مردی بدون سایه »، «دیدن این فیلم جرم است!»، «شنای پروانه» و «سم پاشی» ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید:

«امیر آقایی» به سوگ مادرش نشست

بازیگر نقش «بشرزاد» در «سریال ارمغان» تاریکی را بیشتر بشناسید+ویدیو

م ا 

نظر شما
ارسال نظر